De eerste stap voor het opzetten van een succesvolle leadgeneratie campagne is het formuleren van een juiste strategie. Benieuwd hoe, via welke kanalen en met welke boodschap wij jouw doelgroep benaderen? Lees hier meer over onze persoonlijke strategie workshop.
Door de slimme inzet van eenvoudige tools maakt Leadworks jouw leadgeneratie persoonlijk en krijg je meer goede B2B- leads. We werken vanuit jouw persoonlijke LinkedIn profiel om je netwerk te vergroten en gebruiken de telefoon om kennismakingsgesprekken te regelen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?
Relevante LinkedIn profielen boeken en contact leggen via een persoonlijk bericht met een prikkelende boodschap, dat is wat we tijdens een LinkedIn campagne doen. Benieuwd hoe?
Leent jouw propositie en doelgroep zich beter voor e-mail leadgeneratie? Op basis van de inzichten van de workshop wordt dit duidelijk. Lees hier hoe wij e-mail inzetten voor succesvolle leadgeneratie.
Telemarketing is en blijft één van de krachtigste proactieve instrumenten om leads te genereren in de zakelijke markt. Geïnteresseerd in telemarketing voor jouw bedrijf? Lees dan snel verder.
Ben je nog niet zeker van jouw doelgroep? Of wil je jouw doelgroep uitbreiden, maar weet je niet hoe? Leadworks helpt graag. Door de inzet van de nieuwste (online) technieken stellen wij een doelgroep bestand samen die naadloos aansluit bij jouw propositie. Hoe we dat doen lees je hier.
Vanuit ons kantoor in Den Haag werken in verschillende Europese landen met native speakers: België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen, Spanje en Engeland.
Wil je het sales support gedeelte zelf opzetten of optimaliseren? Ook dan zijn wij jouw business partner. Wij helpen jou om inzicht en grip te krijgen op het salesproces.
Wij werken voor:
Voordat wij aan de slag gaan bepalen we eerst de leadgeneratie strategie het beste ingezet worden om jouw doelgroep te benaderen.
Doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken passeren de revue.
We bouwen met elkaar aan jouw strategie, waarna Leadworks het ‘Plan van Succes’ ontwikkelt. Na afloop van de workshop werken we deze strategie uit.