“Wij opereren in een nichemarkt en weten precies welke bedrijven bij ons passen als klant. Het is daarom ontzettend waardevol dat Leadworks deze bedrijven continu belt en in contact blijft. Hiermee hebben we een constante stroom van kwalitatieve afspraken voor onze salescollega’s en verzamelen we waardevolle marktinformatie. De samenwerking verloopt zeer prettig: Leadworks denkt goed mee en toont veel betrokkenheid, alsof ze deel uitmaken van ons eigen team.”
“Leadworks heeft in opdracht van Q-Park Nederland de koude acquisitie verzorgd voor ons digitale product Private Events. Het doel was in contact te komen met potentiële klanten die evenementen organiseren van klein tot groot. Het enthousiasme en professionalisme vanuit Leadworks leverde, naast kwalitatieve leads, ook waardevolle gesprekken en een stevige basis voor toekomstige partners. We zijn erg blij met het resultaat, mede door de goede communicatie en toewijding vanuit Leadworks.”
“Graag deel ik mijn positieve ervaringen met Leadworks, die we hebben ingezet voor de leadopvolging en het aanbieden van online kennissessies aan onze bestaande- en potentiële klanten. We bevinden ons in de prettige positie dat we meer leads binnenkrijgen dan dat we die momenteel optimaal kunnen opvolgen. Op basis van eerdere succesvolle samenwerking hebben we opnieuw voor Leadworks gekozen. Leadworks is een uitstekende samenwerkingspartner die actief meedenkt over hoe ons eigen CRM-systeem leidend kan zijn in het proces. Hun team levert kwalitatief hoogstaande gesprekken en ze behalen aantoonbaar goede resultaten. Wat vooral opvalt is dat ze de tijd nemen om zich grondig bij te laten praten over nieuwe ontwikkelingen binnen ons bedrijf, en proactief meedenken over hoe ons budget zo efficiënt mogelijk kan worden ingezet om onze doelen te behalen. Kortom, we zijn zeer tevreden over de samenwerking met Leadworks en zien hen echt als een waardevolle partner!”
“Sinds 2018 een goede samenwerking met Leadworks m.b.t. telemarketing-activiteiten voor Bluebiz, het zakelijke loyaliteitsprogramma van Air France en KLM. Zeer prettig met het team van Leadworks te werken gezien de flexibele, proactieve en zakelijke aanpak en waar nodig een persoonlijke aanpak met onze zakelijke leads via mail/telefonisch. Duidelijke wekelijke rapportages en overleg en altijd bereid samen te sparren op weg naar een next step in b2b-klantbenadering!”
“Al ruim 2 jaren maken we bij AutiTalent met enige regelmaat gebruik van de telemarketing diensten van Leadworks. Een prettig no-nonsense bedrijf met kundige medewerkers. Zij slagen er bij elke campagne weer in om interessante afspraken voor ons in de agenda te zetten met potentieel nieuwe opdrachtgevers. Zij maken gebruik van een mix van kanalen, waarbij LinkedIn in combinatie met de telefonische opvolging voor ons het succes maakt. Leadworks denkt mee, schakelt snel en is altijd bereikbaar. Fijne eigenschappen voor een partij die zich opstelt als voorportaal van AutiTalent. En: tijdens afspraken wordt altijd gerefereerd naar onze vaste beller bij Leadworks als ‘jouw collega heeft me benaderd en ik raakte geïnteresseerd…’!!”