Voordat wij aan de slag gaan bepalen we eerst de strategie op basis van doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken.
Plan voor Succes, doelgroepen bestanden, contactpersonen, koppelingen software en briefing team.
Social media, personal e-mail en telemarketing worden op elkaar afgestemd en uitgevoerd. Ons dashboard geeft direct inzicht in resultaten, leads en afspraken.
Gedurende de samenwerking evalueren met regelmaat de afspraken en bouwen we verder aan een bestand met Marketing- en Sales Qualified leads.
We starten met onze samenwerking met een workshop. Doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken passeren de revue. Op basis van het Value Proposition Canvas bouwen met elkaar aan de beste strategie voor de komende campagne.
Het resultaat van de workshop is het Plan van Succes. Hierin werken we de gekozen leadgeneratie strategie uit in een concreet stappenplan. En we formuleren hierin de centrale pitch voor de campagne.
Een goed begin is het halve werk. In deze fase zorgen we er voor dat alle content gereed is en alles technisch is ingeregeld.
Leadworks selecteert uit de bedrijven database de gekozen doelgroep (op basis van regio, grootte en branches). Deze verrijken wij met de relevante beslissers en hun contactgegevens inclusief persoonlijk LinkedIn profiel.
We werken de pitch uit naar een pakkende tekst voor een LinkedIn uitnodiging (300 tekens), e-mail en een leidraad voor aan de telefoon.
Gaan we afspraken maken voor een (online) kennismaking? Dan is een agendakoppeling erg efficiënt. Moeten de nieuwe leads direct landen in jullie CRM systeem? Dan bouwen we de benodigde koppeling. Dat kan ook met een Marketing Automation of e-mail systeem.
Contacten leggen, afspraken maken en marktinformatie inwinnen.
Ons team gaat aan de slag om er voor te zorgen dat we het maximale halen uit de beschikbare middelen. Concrete afspraken worden gemaakt en direct met jullie gecommuniceerd. Je ontvangt per e-mail de bedrijfs- en contactgegevens en het gespreksverslag.
Als we niet direct een afspraak kunnen maken, achterhalen we wel de fase waarin deze lead zicht bevindt en andere belangrijke marktinformatie. Deze informatie krijgen jullie natuurlijk ook!
Gedurende het proces bouwen we veel ruimte in voor feedback om het beste resultaat te bereiken
Een heldere rapportage maakt tijdens de campagne inzichtelijk wat we gedaan hebben en wat daarvan de resultaten zijn. Regelmatig stemmen we af over de voortgang. We werken écht samen om het maximale uit de campagne te halen.
Na een eerste pilot is het goed om ruimer de tijd te nemen om de campagne te evalueren. Wat ging goed en wat kon er beter? Hier leren alle partijen van. Leadworks werkt vervolgens graag op continubasis samen om kwalitatief goede leads te blijven genereren.
Wij werken voor
Voordat wij aan de slag gaan bepalen we eerst de leadgeneratie strategie het beste ingezet worden om jouw doelgroep te benaderen.
Doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken passeren de revue.
We bouwen met elkaar aan jouw strategie, waarna Leadworks het ‘Plan van Succes’ ontwikkelt. Na afloop van de workshop werken we deze strategie uit.