Geïnitieerd door de lockdown en het nieuwe werken wordt een eerste kennismaking met een potentiële klant vaak verschoven naar een virtuele afspraak. Peter Brouwer, Salesmanager bij 12Build, belde naar Leadworks. “Ons MT heeft besloten: Wij gaan niet meer naar onze potentiële klanten toe, wij schakelen over op videocalls.”
12Build is een ambitieuze, nuchtere organisatie met daadkrachtige werknemers. Twentse nuchterheid gecombineerd met Amsterdamse bravoure heeft hen groei gebracht ten tijde van de Corona crisis.
Dit blijkt ook uit de manier waarop zij hebben gehandeld na de lockdown. Afgelopen week spraken wij wederom met Peter, dit maal om te evalueren wat het effect is geweest van hun snelle en adequate manier van handelen. Dit leverde een aantal lessons learned op die we graag met je willen delen:
Twee jaar geleden is het volledige bedrijf overgegaan naar plaats- en tijd onafhankelijk werken. Met het oog op de toekomst en uitbreiding van werkzaamheden naar het buitenland was deze stap een must. In het geval van de lockdown is het een verademing dat dit proces eerder dit jaar al ingeregeld was.
Heb jij hier al een steady oplossing voor gevonden? Er gaan talloze tips rond op het web hoe je dit kunt organiseren. Werken in de cloud is een echte must om in te kunnen spelen op onverwachtse ontwikkelingen.
Afspraken omzetten naar een online videocall? Geen punt! Alle afspraken van 12Build gingen gewoon door, maar dan online. Videobellen is de norm geworden.
Resultaten
Hebben de maatregelen effect gehad op de resultaten van 12Build? “Jazeker, we lopen zelfs voor op de prognose die wij voor 2020 met elkaar hebben vastgesteld.” Hier zijn diverse redenen voor blijkt uit het verhaal van Peter:
Leadworks staat ondernemers bij en adviseert B2B bedrijven over leadgeneratie. Ben jij weer zover om de markt te betreden of heb je vragen hoe je dit het beste kunt doen? Dan staan wij voor je klaar! Laat het ons weten via ons contactformulier of bel 070-8505100.
Geïnitieerd door de lockdown en het nieuwe werken wordt een eerste kennismaking met een potentiële klant vaak verschoven naar een virtuele afspraak. Peter Brouwer, Salesmanager bij 12Build, belde naar Leadworks. “Ons MT heeft besloten: Wij gaan niet meer naar onze potentiële klanten toe, wij schakelen over op videocalls.”
12Build is een ambitieuze, nuchtere organisatie met daadkrachtige werknemers. Twentse nuchterheid gecombineerd met Amsterdamse bravoure heeft hen groei gebracht ten tijde van de Corona crisis.
Dit blijkt ook uit de manier waarop zij hebben gehandeld na de lockdown. Afgelopen week spraken wij wederom met Peter, dit maal om te evalueren wat het effect is geweest van hun snelle en adequate manier van handelen. Dit leverde een aantal lessons learned op die we graag met je willen delen:
Twee jaar geleden is het volledige bedrijf overgegaan naar plaats- en tijd onafhankelijk werken. Met het oog op de toekomst en uitbreiding van werkzaamheden naar het buitenland was deze stap een must. In het geval van de lockdown is het een verademing dat dit proces eerder dit jaar al ingeregeld was.
Heb jij hier al een steady oplossing voor gevonden? Er gaan talloze tips rond op het web hoe je dit kunt organiseren. Werken in de cloud is een echte must om in te kunnen spelen op onverwachtse ontwikkelingen.
Afspraken omzetten naar een online videocall? Geen punt! Alle afspraken van 12Build gingen gewoon door, maar dan online. Videobellen is de norm geworden.
Resultaten
Hebben de maatregelen effect gehad op de resultaten van 12Build? “Jazeker, we lopen zelfs voor op de prognose die wij voor 2020 met elkaar hebben vastgesteld.” Hier zijn diverse redenen voor blijkt uit het verhaal van Peter:
Leadworks staat ondernemers bij en adviseert B2B bedrijven over leadgeneratie. Ben jij weer zover om de markt te betreden of heb je vragen hoe je dit het beste kunt doen? Dan staan wij voor je klaar! Laat het ons weten via ons contactformulier of bel 070-8505100.