Telemarketing: uitbesteden of zelf doen?
Kies je voor het laatste, dan zorgt Leadworks ook daar voor het verschil. Ons trainingsprogramma maakt jou succesvol in leadgeneratie, zowel telefonisch als online.
Na het volgen van een training ben je in staat om zelf een prikkelende ‘pitch’ te ontwikkelen. Kom je via de juiste vragen tot een effectief gesprek. En maak je meer en zinvolle afspraken, zo creëer je New Business.
Wij starten voor elke nieuwe opdrachtgever met een strategische workshop. Op basis van het Value Proposition Canvas Model verkrijgen we inzicht in product-markt combinaties.
Wil jij jouw telefonische acquisitie skills verbeteren? Dan ben je bij Leadworks aan het goede adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het werven van klanten via de telefoon. Wij bieden een praktische training aan waarbij we praktijk en theorie met elkaar afwisselen.
Voordat wij aan de slag gaan bepalen we eerst de leadgeneratie strategie het beste ingezet worden om jouw doelgroep te benaderen.
Doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken passeren de revue.
We bouwen met elkaar aan jouw strategie, waarna Leadworks het ‘Plan van Succes’ ontwikkelt. Na afloop van de workshop werken we deze strategie uit.
Telemarketing: uitbesteden of zelf doen?
Kies je voor het laatste, dan zorgt Leadworks ook daar voor het verschil. Ons trainingsprogramma maakt jou succesvol in leadgeneratie, zowel telefonisch als online.
Na het volgen van een training ben je in staat om zelf een prikkelende ‘pitch’ te ontwikkelen. Kom je via de juiste vragen tot een effectief gesprek. En maak je meer en zinvolle afspraken, zo creëer je New Business.
Wij starten voor elke nieuwe opdrachtgever met een strategische workshop. Op basis van het Value Proposition Canvas Model verkrijgen we inzicht in product-markt combinaties.
Wil jij jouw telefonische acquisitie skills verbeteren? Dan ben je bij Leadworks aan het goede adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het werven van klanten via de telefoon. Wij bieden een praktische training aan waarbij we praktijk en theorie met elkaar afwisselen.
Voordat wij aan de slag gaan bepalen we eerst de leadgeneratie strategie het beste ingezet worden om jouw doelgroep te benaderen.
Doelgroep analyse, waarde propositie, inzet van tools en marketingtechnieken passeren de revue.
We bouwen met elkaar aan jouw strategie, waarna Leadworks het ‘Plan van Succes’ ontwikkelt. Na afloop van de workshop werken we deze strategie uit.